Afrekenen?

Producten

Met meer dan 900 artikelen ook via bol.com:   

Veel gestelde vragen

  • Welke Betaalmethoden ?

    Bij FeestenCarnaval kunt u gebruik maken van de volgende betaalmethoden:

    iDEAL
    Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

     

    Visacard 
    U betaalt het totaalbedrag met uw Visacard via een beveiligde verbinding (SSL). 

    Eurocard / Mastercard 
    U betaalt het totaalbedrag met uw Eurocard / Mastercard via een beveiligde verbinding (SSL). 

    Vooruitbetaling 
    U maakt het totaal te betalen bedrag over op onze bankrekening. Na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling verder verwerkt. 

  • Is het online betalen van mijn bestelling bij jullie wel veilig?

    Alle door ons geaccepteerde online betaalmethodes worden via een beveiligde en versleutelde SSL Extended Validation-verbinding aan u aangeboden.

    Dit betekent dat het niet mogelijk is, dat derden de gegevens tijdens de transactie kunnen onderscheppen.

    Een beveiligde verbinding kunt u herkennen aan de groen gekleurde adresbalk en aan het hangslotje dat erbij staat.

  • Hoe plaats ik een bestelling ?

    U kunt rechtstreeks vanaf onze homepage een categorie aanklikken.

    Kies daarna in welke subcategorie u uw artikel wilt zoeken. Indien u een specifiek artikel zoekt, kunt u in de zoekbalk een trefwoord invullen.

    Alle artikelen, met het door u ingevulde trefwoord, komen in beeld.

    Indien u meer informatie over het product wilt, of wanneer u de foto wilt uitvergroten, klikt u op de foto van het artikel.

    Indien u het artikel wilt bestellen, vult u in het vakje “Aantal” het aantal te bestellen stuks in.

    Indien uw bestelling compleet is, klik dan op de knop “Afrekenen”.

    Vervolgens dient u uw naam en adresgegevens in te geven, waarheen wij de goederen mogen verzenden, komt u de zending afhalen, dan dient u dit uitdrukkelijk hier aan te geven.

    Kies vervolgens op de betaalmethode en na het aanvinken van akkoord van onze Algemene Voorwaarden dient u op de knop “Plaats Bestelling” te drukken.

    Uw bestelling is nu geplaatst. Als u deze stappen succesvol hebt doorlopen, krijgt u de volgende e-mail bevestiging: Uw bestelling is ontvangen Bedankt voor uw bestelling! Uw ordernummer is: (9-cijferig referentienummer) U ontvangt een e-mail ter bevestiging van uw bestelling met de details van uw bestelling en een link om de voortgang te kunnen volgen.

    Na het afronden van de betaling wordt uw order door ons verzendklaar gemaakt en verstuurd.

    Alle artikelen die op onze site worden vertoond zijn op direct voorradig ( uitgezonderd fouten en eventuele grotere aantallen).

  • Mijn bestelling en de levertijd hiervan ?

    Alle op de website getoonde artikelen zijn voorradig.

    Vandaag voor 14:00uur besteld/ betaald is vandaag verzonden.( Dit geldt uitsluitend op werkdagen en mits de artikelen voldoende voorradig zijn).

    Mocht u de eerste aanbieding van de zending niet thuis zijn, krijgt u een briefje in de deur en wordt het pakket “standaard” de volgende dag opnieuw aangeboden.

    Mocht dit onverhoopt niet uitkomen, neemt u contact op met de op het briefje genoemde vervoerder.

    Klant is ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van de juiste naam, adres en woonplaats gegevens.

    Mochten er onverhoopt onjuiste gegevens worden verstrekt door de klant en dit vertraging veroorzaken bij het afleveren van uw pakket zal FeestenCarnaval hiervoor nooit aansprakelijk kunnen worden gesteld.

    Mochten er door verstrekking van de onjuiste gegevens het pakket opnieuw moeten worden verstuurd zal FeestenCarnaval dit zien als een nieuwe opdracht en  hiervoor opnieuw verzendkosten in rekening brengen.

  • Artikelen retourneren ?

    Alle artikelen, die ons magazijn verlaten, worden zorgvuldig gecontroleerd.

    Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunt u uw bestelling zonder opgaaf van redenen volledig retourneren.

    De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor rekening van de koper.

    FeestenCarnaval levert de artikelen met de garantie, die van het betreffende artikel verwacht mag worden.

    Indien een artikel bij aankomst beschadigd is, graag dit direct, via het contact formulier aan ons melden en het artikel vervolgens retourneren.

    Artikelen retour zenden, doet u dit dan binnen 14 werkdagen na ontvangst in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk) met een begeleidend briefje, kopie van uw factuur en/ of uw bestelreferentie.

    Zorg ervoor dat uw retourzending voldoende is gefrankeerd.

    Het retouradres is: FeestenCarnaval Schipperslaan 4F 1906 BG  Limmen

    Mocht u willen ruilen, wilt u dan aangeven op de achterzijde van de factuur wat er geruild moet worden en eventueel in welke maat of kleur.

    Bent u niet tevreden over een artikel of ziet u van de bestelling af en wilt u het betaalde bedrag teruggestort hebben, vermeld dit dan in uw begeleidend briefje inclusief uw bankrekeningnummer waarop wij het door u betaalde bedrag retour mogen storten.

    Verzendkosten voor de heenzending (mits de bestelling compleet retour komt) komen voor rekening van FeestenCarnaval.

    Kosten voor de retourzending komen voor rekening van de klant.

    Terugbetaling van het aankoopbedrag gebeurt altijd binnen een termijn van 30 kalenderdagen.

    Indien u een pakket terug stuurt naar ons, bewaart u dan altijd het afgiftebewijs dat u op het  postkantoor krijgt.

    Mocht uw zending onverhoopt zoekraken dan kunt u middels uw afgiftebewijs aantonen dat u een retourzending heeft gedaan.

    Let op! Kostuums dienen binnen 14 werkdagen na ontvangst geruild te worden.

    Als kostuums bij ons retour komen, worden deze onmiddellijk gecontroleerd of deze gedragen zijn.

    Kostuums passen voor de maat is uiteraard toegestaan.

    Mochten wij constateren dat de kostuums zijn gedragen, dan wordt het bedrag alsnog in rekening gebracht.

    Indien wij uw retourzending niet honoreren, bijvoorbeeld omdat de retourtermijn is verstreken of omdat de kleding is gedragen, en u wilt alsnog de geretourneerde goederen teruggestuurd krijgen dan brengen wij opnieuw verzendkosten in rekening om de goederen naar u terug te sturen.

  • Maatvoering Kostuums ?

    Bij de kostuums op de website zetten wij duidelijk de maatvoering neer, wij gaan met onze eigen productie kostuums uit van de Burda maatvoering, maar wij hebben ook een collectie Import Kleding.

    Wij adviseren u dan ook altijd een maat groter te bestellen dan normaal.

    Kindermaten:

    Bij kindermaten wordt uitgegaan van de lengte maten van uw kind

    Dit komt globaal neer op:

    Maat 104             4/6 jarig

    Maat 116             6/8 jarig

    Maat 128             8/10 jarig

    Maat 140             10/12 jarig

    Maat 152             12/14 jarig

    Maat 164             14/ 16 jarig

    Damesmaten:

    Maat XS=36

    Maat S=38

    Maat M=40

    Maat L=42

    Maat XL=44

    Let op!!!!!!! Sexy pakjes vallen altijd klein uit.

    Herenmaten:

    Maat S=50

    Maat M=52

    Maat L=54

    Maat XL=56

    Maat XXL=58

  • Alle prijzen inclusief BTW?

    Alle op onze website getoonde prijzen, zijn inclusief 21% BTW.

  • Klachten?

    Mocht u toch over één of meerdere producten en/of diensten niet tevreden zijn dan kunt u uw klacht per email, via het contact formulier, aan ons kenbaar maken.

    Wij zullen u binnen twee werkdagen een reactie hierop geven.